Rowerowa Barcelona



Zastanawialiście sie kiedyś czy zwiedzanie miasta rowerem to dobry pomysł?
Ja uważam, że jak najbardziej!  
Barcelona to pierwsze miasto które w ten sposób zobaczyłam ale zapewniam was że nie ostatnie:-) 
Rower to przede wszystkim tanie i bardzo przyjemne rozwiązanie. 

Barcelonę można zwiedzić na wiele sposobów. Porównam kilka opcji. 

NA PIESZO - tak ale jesli masz przynajmniej 2 dni ( ja pierwszym razem będąc w Barcelonie tak w taki sposób zwiedzałam. Mając 1 dzień wielu rzeczy nie zdołałam zobaczyć nie mówiąc już o zmęczeniu po przebytych kilometrach w upale.


METRO - w Barcelonie w każdym zakamarku można zobaczyć coś ciekawego. Poruszając sie metrem ominiesz zbyt wiele !  


TURYSTYCZNE AUTOBUSY - cena? chyba ok,koszt biletu to ok 20-30 Euro. Miałam okazję zobaczyć ludzi stojących w kilometrowych kolejkach czekając na przyjazd autobusu...hmm chyba nie byli zadowoleni. Poruszanie się tymi autobusami na pierwszy rzut oka wydaje się sensowne. Wsiadasz w punkcie A wysiadasz w B i dalej jedziesz do C itd. ale musicie pamiętać o możliwych kolejkach.  


ROWER- tak jak już wcześniej wspomniałam -  tanie rozwiązanie.    

 Koszt wynajmu to zazwyczaj ok 15 Euro za dobę. 
Należę do osób szukających dobrych i tanich ofert - i tym razem również się udało - całkowity koszt jaki poniosłam to 6 Euro za 24h!!!/osobe (+ ewentualne ubezpieczenie które jest zalecane). Wszędzie dojedziesz i więcej zobaczysz.
Częśc z Was zapewne  zastanawia się dlaczego nie wypożyczyłam roweru z doków które dostępne są na każdym rogu ulicy. Otóż te rowery są tylko dostępne dla mieszkańców Barcelony którzy posiadają specjalne karty. Turysta nie jest wstanie sobie jej wyrobić. Poza tym Barcelona jest dobrze przygotowana pod względem tras rowerowych.
Tak więc opcja jednodniowego zwiedzania Barcelony rowerem ma sens :-)   Brzmi kusząco, prawda? 
Jeśli macie jakiekolwiek pytania z przyjemnością postaram się na nie odpowiedzieć. 

ZACHĘCAM DO OBEJRZENIA GALERII ZDJĘĆ I VIDEO


          Z czystym sumieniem mogę polecić tę firmę. Więcej informacji na www.mattia46.com/

Słynny Barceloński market La Boqueria
Znajduje się bardzo blisko wypożyczalni rowerów- więc rada dla wypożyczających - proponuje  udać się na market przed lub po wypożyczeniu- dość tłoczno:-)



  Torre Agbar
Sagrada Familia

                                                Dom i muzeum Gaudiego - Park Guell





Papużki:-)


W parku można spotkać wielu utalentowanych artystów.




                               






                                                             
 Casa Mila

Casa Battlo


Casa Amattler

                                                                        Street Art ;-)




Katedra


Placa de Sant Iu



Placa del Rei





Gothic Quarter


                                                                         Promenada 





                                                                          Las Ramblas





Placa de Catalunya

Placa Catalunya



Komentarze